produkujemy gry html5, mobilne, flash, społecznościowe, rekrutacyjne, edukacyjne, szkoleniowe, reklamowe

Gry mobilne

Mobile gamesGry mobilne to tak naprawdę gry, w które gramy za pośrednictwem urządzeń przenośnych typu: tablet, smartfon. Zazwyczaj są to urządzenia oparte o systemy iOS, Android oraz Windows Phone. Rynek tego typu gier przeżywa ogromny boom od czasu, gdy pojawił się pierwszy iPhone. Ludzie coraz częściej wybierają granie na komórce, niż na komputerze.

W odróżnieniu od gier internetowych, gry mobilne są to aplikacje natywne, które instalowane są bezpośrednio na urządzeniu, z którego korzysta użytkownik. Mogą być publikowane w dedykowanym sklepie z aplikacjami dla danego systemu – np. Google Play i  App Store (iTunes).

Jesteśmy w pełni świadomi tego zjawiska i w naszej ofercie mamy również produkcję gier dedykowanych na wspomniane urządzenia. Do produkcji gier mobilnych wykorzystujemy takie oprogramowanie jak: Corona SDK, Unity 3D. Na życzenie możemy również wykonać gry z użyciem Adobe AIR oraz HTML5. Dzięki zastosowaniu powyższych rozwiązań, możliwe jest wykonanie jednego kodu bazowego, by następnie kompilować grę do dowolnego z mobilnych systemów operacyjnych.

Istnieje również możliwość napisania gry w dedykowany sposób dla danej platformy, wykorzystując właściwy dla niej język programowania – np.: Objective-C, SWIFT, Java czy C#.

Dostępnych technologii jest znacznie więcej, a dobiera się ją indywidualnie, w zależności od danego projektu i jego stopnia skomplikowania. Gry mobilne mogą również być zintegrowane z Facebook API.

Wybrane cechy gier mobilnych:

  • instalacja na urządzeniu użytkownika – aplikacja natywna – zostaje z użytkownikiem na dłużej
  • obecność w dedykowanych dla danego systemu sklepach z aplikacjami (Google Play, App Store)
  • możliwość wykorzystania pełnych możliwości telefonu i natywnych rozwiązań
  • wykorzystanie dodatkowych możliwości wokół szczególnych cech telefonów – np.: akcelerometr, multitouch, moduł GPS.
  • monetyzacja gier – płatne gry, mikropłatności wewnątrz gry, reklamy