produkujemy gry html5, mobilne, flash, społecznościowe, rekrutacyjne, edukacyjne, szkoleniowe, reklamowe

Gry szkoleniowe

ikona_gry_szkolenioweSzkolenie osób z nowych rzeczy nie musi wcale być nudna. Dzięki użyciu gier w procesie szkolenia, istnieje możliwość przekazania cennych informacji na temat danego zagadnienia, w sposób atrakcyjny i unikatowy.

Gry szkoleniowe to stosunkowo nowych rodzaj gier. Dzięki nim osoby szkolone wykazują większe zainteresowanie przedstawionym tematem, a szkoleniowcy mają możliwość sprawdzenia skuteczności swojego szkolenia – a to dzięki monitorowaniu postępu gracza, dokonywanych przez niego wyborów, sposobu i szybkości odpowiadania na pytania.

Wiedza na temat szkolonej osoby, jaką uzyskamy dzięki grze, może być następnie skonfrontowana z informacjami, które już posiadamy na temat wybranej grupy osób (np. osoby z danego działu w firmie czy o określonym wieku), co pozwala na skuteczne zarządzanie procesem szkoleń i wprowadzaniu takich zmian, by wspomniane grupy jak najlepiej przyswajały przekazywaną wiedzę.

Oferta gier szkoleniowych to idealne rozwiązanie dla firm szkoleniowych lub osób, które takie szkolenia prowadzą. Mogą wyróżnić się na tle konkurencji, dać użytkownikom coś oryginalnego, ciekawego, a jednocześnie związanego z najnowszymi technologiami. Do produkcji gry szkoleniowej można zastosować zarówno html5, jak i Adobe Flash.

Cechy gier szkoleniowych:

  • przekazywanie treści szkolenia w unikalny i ciekawy sposób
  • interakcja z innymi użytkownikami szkolenia
  • łatwa weryfikacja posiadanej przez użytkownika wiedzy
  • duża ilość danych na temat szkolonej osoby (podejmowane decyzje, skłonności, umiejętności, znajomość tematu)
  • zastosowanie mechanizmów, które są niemal niemożliwe do zastosowania w przypadku klasycznych szkoleń (np. symulacja realiów z prawdziwego życia; wiele możliwych ścieżek wyboru dla użytkownika)
  • dostosowanie gry do charakterystyki danej grupy odbiorców oraz tematyki szkolenia
  • dodanie elementów rozrywkowych
  • realizacja celów w grupie lub indywidualnie (np. gra multiplayer danej grupy osób)
  • zastosowanie mechanizmów zachęcających do głębszego poznania tematu (odznaki, rankingi, odkrywanie nowych poziomów w grze, rywalizacja)